Tervetuloa
Ajankohtaista
Healing Rooms -esittely
Rukousklinikat ja toiminta
Opetuksia
Koulutus
Info-tilaisuudet
Lehtijuttuja
Media-arkisto
Parantumistodistuksia
Yhteystiedot
Tilaukset
Lahjoitukset ja tuki
Anna Palautetta
Linkit
Isä rakastaa sinua!
Isän Rakkauskirje
Jumalan lapsi
















 

Isä rakastaa sinua!



Oletko pohtinut kysymyksiä elämän tarkoituksesta, rakkaudesta ja onnellisuudesta? Saatamme olla onnellisia ja rakastettuja ja saatamme kokea jonkin tarkoituksen elämällemme, mutta tärkein asia elämässämme olisi löytää yhteys Isään - kaiken Luojaan ja kaikkitietävään Jumalaan.

Jumala haluaa rakastaa sinut itsellensä. Hän haluaisi johdattaa sinua ja antaa kaikkea hyvää elämäsi aikana jo täällä maan päällä, mutta ennen kaikkea Hän haluaisi, että täältä lähdön jälkeen tulisit taivaan kotiin, Hänen luoksensa.

Jumala Rakastaa meitä enemmän kuin voimme ymmärtääkään, katso mitä Hän haluaa sanoa sinulle Rakkauskirjeessään: linkki Isän Rakkauskirje!
Raamatun mukaisesti meillä on täältä lähdön jälkeen kaksi tietä: Ikuinen elämä Jumalan luona tai ikuinen kadotus, ikuinen ero Hänestä.  Jeesus sanoo:  
"Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."  (Joh.14:6). Haluaisitko löytää tien Isän luo?



Jumala rakastaa sinua, mutta synti erottaa
Olemme kaikki syntisiä, "sillä kaikki ovat tehneet syntiä ja ovat vailla Jumalan kirkkautta" (Room.3:23). Vaikka olisimme tehneet paljon hyvää, auttaneet, avustaneet ja eläneet "hyvää elämää" ja vaikka emme olisi murhanneet, tappaneet tai varastaneet, niin olemme kuitenkin ajatuksin, sanoin ja teoin loukanneet, kadehtineet, kertoneet vääriä totuuksia jne. Jumala on Rakkaus ja hänen silmissään olemme epäpuhtaita, emmekä voi tällaisina päästä Hänen valtakuntaansa. Mikään epäpuhtaus ei pääse Jumalan valtakuntaan, mutta niin pahaa ja syntistä ihmistä ei olekaan, ettei Jumala rakastaisi häntä.  Hän haluaa pelastaa meidät hukkumasta synteinemme ikuiseen eroon Hänestä. Pelastuminen tarkoittaa pelastumista kadotuksesta ikuiseen elämään Hänen kanssaan.



Jumala on antanut lahjaksi iankaikkisen elämän
Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa (Room.6:23). Emme voi itse pyyhkiä pois syntejämme omien tekojemme avulla - emme voi ansaita pelastusta pinnistellen ja ponnistellen omien tekojemme kautta - se on yhtä mahdotonta kuin itsemme nostaminen omasta tukasta. Pääsemme synneistämme vapaaksi pelkästä armosta eli lahjaksi. Jeesus kuoli ristillä meidän syntiemme sovittamiseksi, ja kaikki on nyt maksettu, kaikki on jo sovitettu, meidän tehtävänämme on vain ottaa tämä lahja vastaan - täysin ilmaiseksi! "Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän." (Joh.3:16)


Jeesus kuoli, nousi kuolleista ja Hän elää!
Jeesus, Jumalan poika, eli, kuoli ja nousi kolmantena päivänä kuolleista.  Hän elää ja tekee samoja tekoja nyt kuin silloin 2000 vuotta sitten.

Raamatussa sanotaan: "Jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu" (Room.10:13)!
Jokainen - jokainen, se olet siis myös sinä!

"Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan,
hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi,
kaikille, jotka uskovat häneen" (Joh.1:12)
Uskomalla Jeesukseen ja ottamalla hänet vastaan elämääsi, tulet Jumalan lapseksi.





Katso tästä miten Katja löysi uuden elämän Jeesuksessa:



Rakkauden puute ja elämän kivut olivat kovettaneet Katjan sydämen.  Ikuinen Jumala kohtasi hänet suurella rakkaudellaan Healing Roomissa mitään vaatimatta ja sulatti kovan sydämen ja antoi uuden elämän tilalle. Katja sai löytää Jeesuksen.



Miten voit tulla uskoon ja saada ikuisen elämän?  Miten voit ottaa Jeesuksen vastaan elämääsi?
Jeesus sanoo: "Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen, ja me aterioimme yhdessä, minä ja hän." (Ilm.3:20). Jeesus odottaa meitä. Hän odottaa, että avaisimme sydämemme oven ja että hän saisi tulla sisään. Vain sinä itse voit avata sydämesi oven, Hän ei tule väkisin, ovessa on kahva vain sisäpuolella ja Jeesus tulee sisään kun avaat oven Hänelle. Käytännössä tämä tapahtuu siten, että rukoilet omin sanoin, että haluat ottaa Jeesuksen vastaan ja seurata häntä, rukoile, että Hän tulee sydämeesi ja puhdistaa kaikki syntisi.  Voit tehdä sen polvistuen sänkysi viereen tai laittaen kätesi ristiin tässä netin äärellä ja rukoilla:

Rakas Jeesus Kristus, tiedän, että olen tehnyt syntiä sinua vastaan, anna minulle anteeksi kaikki pahat tekoni, haluan ottaa Sinut vastaan. Tule, avaan sydämeni oven Sinulle. Ole Herrani ja Vapahtajani tästä hetkestä ikuisuuteen, amen.

Jos rukoilit tämän uskonrukouksen sydämestäsi, niin olet tullut Jumalan lapseksi. Jeesus sanoo: ”sitä, joka luokseni tulee, minä en aja pois.” (Joh 6:37). Jeesus on tullut nyt elämääsi ja haluaa johdattaa sinua jo tässä ajassa, olet saanut kaikki syntisi anteeksi ja ikuisen elämän taivaassa. Tämä kaikki on varmaa Raamatun lupausta, vaikkei sinusta tuntuisi miltään. Älä perusta uskoasi siihen mitä tunnet, sillä uskonelämä perustuu Jumalan sanaan, ei tunteisiin.





Saat kasvaa Jumalan lapsena
Elämä Jumalan yhteydessä on jatkuvaa kasvua, elämä ei välttämättä ole helppoa, mutta saat elää rikasta elämää Hänen johdollaan jo täällä maan päällä. Jos avasit sydämesi oven Jeesukselle, niin haluaisimme auttaa sinua eteenpäin uskosi tiellä ja jos haluat, niin lähetämme sinulle ilmaiseksi ja täysin sitoumuksetta lisäinformaatiota omaksi kasvuksesi ja uskosi vahvistamiseksi.  Pyydämme täyttämään tätä varten yhteystietosi linkissä: Jumalan lapsi

Seuraavat asiat auttavat kasvussasi:
  • Lue säännöllisesti Raamattua - Jumalan sanaa.
    Aloita Uudesta testamentista.
  • Rukoile, puhu Jumalalle kaikista asioistasi - Hän kuulee ja kuuntelee! Rukoile omin sanoin, hiljaa tai ääneen, yksin tai yhdessä muiden kanssa.
  • Osallistu ALFA-kurssille
    ks. linkki  Alfa-kurssit
  • Seurakuntayhteys - etsi itsellesi elävä seurakunta.  Tule vaikka Healing Roomiin rukoiltavaksi ja kysy seurakuntayhteyksistä.
  • Jeesus asuu sinussa Pyhän Hengen välityksellä.  Anna Hänen hallita elämääsi. Hiljenny ja kuuntele mitä Hän sanoo.
  • Uskon tunnustaminen muille. Älä häpeä Jeesusta, rohkaistu kertomaan uskostasi perheellesi, ystävillesi ja työtovereillesi.
  • Anteeksiantamus - pidä omatuntosi puhtaana
    ja tunnusta Jumalalle syntisi.

    Toivotamme sinulle runsasta siunausta tielle, jota olet nyt kulkemassa!



 
   






















Multiversum Oy